środa, 5 marca 2014

4 Long Lashes - efekty po dwumiesięcznym stosowaniu! Efekt? WOW!


Jakoś po świętach kupiłam sobie odżywkę do rzęs naszej rodzimej formy Oceanic, 4 Long Lashes.
Szczerze powiedziawszy to nigdy takich produktów nie stosowałam i jakoś nie nastawiałam się na to, że moje rzęsy w magiczny sposób staną się nagle dłuższe, mocniejsze, gęściejsze bla bla bla...tym bardziej, że od dwóch lat próbuje je doprowadzić do jakiego takiego stanu po tragedii z mascarą They're Real Benefit.



Odżywka kosztowała mnie w promocji niecałe 70 zł ( w cenie regularnej chyba 79 zł, ale głowy sobie uciąć za tą informacje nie dam. Dostajemy 3 ml opakowanie, które przypomina mi eyeliner z Wibo. Pędzelek wygląda identycznie.

Odżywkę aplikowałam codziennie przez (nawet niecałe) dwa miesiące na noc.
Na dzień już się z nią nie bawiłam, mimo że w zasadzie wchłania się całkowicie.

Pierwszy tydzień to była istna tragedia bo odżywka podrażniła mi oko.
Czytałam na innych blogach, że to całkiem normalne i przejdzie jak skóra się przyzwyczai więc nie panikowałam tylko przeczekałam ten kryzys.

W drugim tygodniu zauważyłam wzmożone wypadanie rzęs, które również bardzo szybko ustało.

Po trzech tygodniach zauważyłam, że moje proste jak druty rzęsy zaczęły się ładnie podwijać i cudnie układać. Nawet mascara "działała" tak jakby lepiej.
Teraz wiem, że to wcale nie mascara czyniła cuda, tylko moje rzęsiska zaczęły odżywać !



Co zauważyłam?

uzupełniły się ubytki w linii rzęs
pogłębił się kolor
zaczęły się błyszczeć
są dłuższe
lepiej się układają
wreszcie się podwinęły

Niestety zdjęcie rzęs w stanie wyjściowym mam w strasznej jakości :/
Jednak widać jak na dłoni efekt i zmianę, więc mam nadzieje, że nie zrazi Was ta wpadka , ale niestety miałam wtedy problem z dotarciem do aparatu i zdjęcie robiłam późnym wieczorem telefonem. No teraz to już po ptakach, nie naprawie tego:/

NA ZDJĘCIACH "PO" JESTEM TOTALNIE BEZ MAKE UP'U ( CO WIDAĆ PO OKROPNYCH CIENIACH I ŻYŁKACH NA POWIEKACH ).
RZĘSY NIE SĄ MAŹNIĘTE TUSZEM, ANI POFABOWANE HENNĄ.


JAK BYŁO PRZED :









EFEKT PO 2 MIESIĘCZNYM STOSOWANIU
 4 LONG LASHES











Czujecie się skuszone?
A może już macie okazje używać tego cudeńka ? ;)

12 komentarzy:

  1. super efekt,wyglądają na grubsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duża różnica! :) Czuję się skuszona, ale cena mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem różnica jest naprawdę duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt! ja uzywam serum z loreala, ale szału mi nie zrobiło niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam .....i też jestem super zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o tej odzywce ale nigdy nie pomyslalam, ze daje taki niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno spojrz na swoje powieki przed i po stosowaniu tego "cuda". Twoje powieki sa chore, Czy wiesz czym jest jest bimatoprost? Zdrowie jest wazniejsze niz uroda, co z tego, ze rzesy wygadaja pieknie skoro skora wokol oczu jest wyraznie podrazniona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie zgodzę się z Tobą. Moje powieki nie zmieniły wyglądu w trakcie stosowaniu odżywki. W poście dokładnie zaznaczyłam, że pokazuje się bez make-upu, więc wszystkie żyłki są dokładnie widoczne, taka uroda skóry wokół moich oczu, zawsze to tak wygląda. Nie ma co porównywać wyglądu moich powiek z tych zdjęć, ponieważ pierwsze nie są najlepszej jakości i niestety nie widać tego co na zdjęciach "po". Doskonale wiem czym i na co stosuje się bimatoprost. Odżywka nie wpłynęła na stan mojej skóry.

      Usuń
  8. użyłam jej raz i mam obrzęk, który w efekcie wygląda jak na ostatnich Twoich zdjęciach. Nie wygląda to dobrze i oczy tak wyglądają bez makijażu chyba tylko przy ostrym chlaniu na drugi dzień. Nie wiem, czy twierdzenie że zawsze tak było nie jest samooszukiwaniem się, skonsultuj się może z okulistą aby rozwiać wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za Twój komentarz :)
Będzie mi miło, jeżeli zostaniesz ze mną na dłużej.

Odwiedzam swoje komentatorki, więc błagam: nie wklejaj linków do swojego bloga, ani nie proponuj wspólnej obserwacji. To nie jest wyścig na ilość obserwatorów, nie szukam "sztucznego tłumu", ale ludzi z podobną pasją, szczerze zainteresowanych urodowymi tematami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...